Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының "№1 мектеп гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-гимназия №1" города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Байқау туралы хабарландыру 11.02.2025

12.02.2025

"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің Көкшетау қаласының № 1 мектеп-гимназиясы" КММ директорлардың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының, информатика мұғалімінің, педагог-психологтың, педагог-ассистенттің бос лауазымына орналасуға ашық конкурс жариялайды
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 100000 нан 170000 теңгеге дейін
Бос лауазымның атауы:
директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары 1 ставка
информатика мұғалімі 2 ставка
педагог-психолог 1 ставка
педагог-ассистент 1 ставка
Білім беру ұйымы басшысының орынбасарының (директорының) (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) Тәрбие жұмысы жөніндегі лауазымдық міндеттері:
      тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
      тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
      аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және қосымша білім беру педагогтарының қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
      тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу жөніндегі құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді;
      тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
      педагогтерді іріктеуге қатысады, педагогтердің кәсіби дамуы, біліктілігі мен кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;
      тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының әкімшілігі, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық пен құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының, Қамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;
      білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар психологиялық қызметтің қызметін және процесін үйлестіреді;
      мектеп-ата-ана қарым-қатынасының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;
      білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;
      тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
      киберкультураны (компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар)дамытады;
      білім алушылардың, педагогтердің конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;
      кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізеді;
      есепті құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;
      ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарды ұйымдастырады және өткізеді;
      мектеп парламентінің, пікірталас қозғалысының, оқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұлан"балалар ұйымының жұмыстарын ұйымдастырады;
      "қоғамға қызмет ету", "Отанға табыну", "үлкендерге құрмет", "анаға құрмет"қоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады;
      білім беру ұйымының түлектер қауымдастығын құру және оның қызметін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді;
      педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;
      білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;
      туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады;
      білім алушыларда патриоттық тәрбиені, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, тамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;
      білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын сіңіреді.
       Білуі керек:
      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерді;
      Педагогика және психология негіздері;
      білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
      педагогикалық этика нормалары;
      экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері;
      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
      Біліктілікке қойылатын талаптар:
      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілін кемінде 3 жыл растайтын құжат;
      және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер"болуы.
Информатика мұғалімінің лауазымдық міндеттері:
      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
      білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді;
      білім алушыда педагогке құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтің аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы үндеу немесе "мұғалім/мұғалім"тікелей үндеуі арқылы іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
      білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
      пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлімге жиынтық бағалау және тоқсанға жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
      бөлім үшін жиынтық бағалауды және түсініктемелермен тоқсан үшін жиынтық бағалауды жүргізу қорытындылары бойынша талдау жүргізеді;
      журналдарды толтырады (қағаз немесе электронды);

білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелі-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
      оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оларды оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асыруды қамтамасыз етеді;
      білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерделейді;
      инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
      ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттілігін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;
      арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады;
      интерактивті Оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып сабақтарды қашықтықтан ұйымдастырады;
      әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қауымдастықтардың отырыстарына қатысады;
      ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
      ата-аналарға кеңес береді;
      кәсіби құзыреттілікті арттырады;
      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін сақтайды;
      білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
      ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
      тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.
      Білуі керек:
      Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының заңдары, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және бағыттарды айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер білім беруді дамыту перспективалары;
      оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұны;
      Педагогика және психология;
      пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
      педагогикалық этика нормалары;
      оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
      құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
 Біліктілікке қойылатын талаптар:
      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныбы бар орта мектепті бітіргені туралы құжат;
      және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
      және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл
Педагог-психологтың лауазымдық міндеттері:
      білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың өмірлік қиын жағдайларда, оның ішінде девиантты мінез-құлықпен байланысты әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға бағытталған қызметті жүзеге асырады;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін өзі анықтауда көмек көрсетеді;
      білім беру ортасы жағдайында педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастырады және білім беру процесіне қатысушылар арасында толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді;
      инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілерде аутодеструктивті және девиантты мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;
      білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын сіңіреді;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, психологиялық-педагогикалық қорытынды мен психологиялық көмек көрсету үшін ұсынымдар жасайды;
      білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту бағдарламаларын әзірлейді;
      әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
      дарынды білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетеді;
      білім беру қызметіндегі қиындықтарға байланысты психологиялық проблемаларды шешуде білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, педагогтарға, ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге консультациялық көмек және психологиялық қолдау көрсетеді;
      педагогикалық ұжымға, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге ұсынымдар әзірлеу мақсатында ұйымдастыру-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізеді;

белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген ата-аналар жиналыстарын, тәрбиелік және басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
      педагогика, психология психотерапия бағыты бойынша кәсіби құзыреттілікті үздіксіз арттырады, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістері мен технологияларын қолданады;
      Бала құқықтары туралы конвенцияға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
      балалардың өмірін, денсаулығы мен құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметіндегі қиындықтарды еңсеру бойынша ұсынымдар әзірлеуді жүзеге асырады;
      кәсіби қызмет барысында білім беру қызметінің психологиялық-педагогикалық принциптерін басшылыққа алады;
      білім алушылардың жас ерекшеліктерін және келіп түсетін сұраныстарды ескере отырып, диагностика жүргізу үшін жол берілетін әдістер мен әдістемелерді айқындайды;
      жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе физиологиялық қиындықтардың себептерін ажыратады;
      білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін талдайды;
      жеке немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер өткізеді;
      білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер динамикасының мониторингіне қатысады;
      білім алушы мен тәрбиеленушінің оқу-танымдық іс-әрекетіндегі және әлеуметтенуіндегі қиындықтарды еңсеру бойынша білім беру ұйымының ішінде және одан тыс тиісті бейіндегі мамандармен өзара іс-қимыл жасайды.
      Ескерту. 72-тармақ жаңа редакцияда-ҚР ағарту Министрінің 14.04.2023 № 100 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Білуі керек:
      Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
      жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жасқа байланысты әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, Патопсихология, психосоматика;
      педагогикалық этика нормалары;
      Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;
      жеке және топтық кеңес берудің, баланың дамуын диагностикалаудың және түзетудің заманауи әдістері,
      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
      Біліктілікке қойылатын талаптар:
      "Педагогика және психология", "Әлеуметтік ғылымдар" ("Психология" білім беру бағдарламаларының тобы) кадрларын даярлау бағыттары бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
      және (немесе) біліктіліктің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 5 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;
      және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.
Педагог-ассистенттің лауазымдық міндеттері:
психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынымы бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

      балалардағы ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау мақсатында мамандар мен педагогтердің командалық бағалауына, сондай-ақ жеке білім беру және дамыту бағдарламаларын жасауға қатысады;

      білім беру ұйымдарында ұйымдастырылған оқу және өзге де қызмет кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсетеді, олардың дербес қызметі денсаулық жағдайы мен мінез-құлық ерекшеліктері бойынша шектелген жағдайда психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсетеді;

      оқыту, тәрбиелеу және дамыту жұмысы процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала туралы деректерді бақылауды жүзеге асырады және жинайды, білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін, білім беру, әлеуметтік-бейімделу (мінез-құлық) дағдыларын қалыптастыру динамикасын хаттамалауды жүргізеді және баланы оқыту және әлеуметтендіру процесін мониторингілеу үшін тәрбиешілер мен мамандарға ақпарат береді;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың өмірі мен денсаулығының қажетті жағдайларын сақтайды;

      белгіленген нысан бойынша есепті құжаттаманы жүргізеді.
Білуі керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Бала құқықтары туралы Конвенцияны"," білім туралы"," Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы"," арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы"," Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы"," Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", " Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
      ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және мазмұны бойынша білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган ұсынған әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулық-әдістемелік материалдар;

педагогикалық этика нормалары;
      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
      жоғары педагогикалық білім және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қоймай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
      және (немесе) біліктіліктің орта және жоғары деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 4 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;
      және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін мамандық бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.
         Конкурс "конкурстық алмастыру қағидаларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 22 желтоқсандағы № 513 бірлескен бұйрығы негізінде өткізіледі мемлекеттік орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының басшылары және мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшылары лауазымына конкурстық тағайындау, мектепке дейінгі, орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын"
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
      1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
      2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
      3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);
      4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
      5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
       6) "Денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
      7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
      8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
      9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ҰБТ)немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
      10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
 11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13) кандидат үшін ұзақтығы кемінде 15 минут, ең төменгі рұқсаты – 720 x 480 өтілі жоқ бейнепрезентация.
       Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
         Құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.
         Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.
         Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттарды үміткер хабарландыру шыққан күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде білім беру ұйымының ресми сайтында мекенжайы бойынша ұсынуға тиіс:
 
020000 Ақмола облысы Көкшетау қаласы, Әуезов көшесі 190.
Анықтама телефоны 87162-25-13-05, 87162-25-37-72                       
Электрондық пошта: koksche-school.1@mail.ru
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2024 жылғы 11-20 ақпан аралығында
Байқау 2024 жылдың 21 ақпанында өтеді

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст